2011. március 30., szerda

Kocka Lada, alias 2105

Kezdő rajzolóknak kifejezetten ajánlom, ugyanis túl sok "kanyar" nincs ezen az orosz csodán a kerekeken kívül, melynek neve is kétségkívül erről árulkodik. Szeretem ezt az autót és a lada fílinget, az élmény megfizethetetlen (mint a bankkártya reklámban).
A szívecskés alátétpapír se véletlen :)


Kockának kocka, de annyira nem, hogy könnyű legyen lerajzolni. Sok-sok óra és türelem kellett ehhez is. Általában esténként volt rá időm lámpafénynél, ekkor felteszem a fülest és a zene megadja a ceruza ritmusát.


Ez a kép azt is szimbolizálhatná, hogy egy lada sosincs kész :) Ainek van/volt, az pontosan tudja ezt.


Azért is örülök ennek hogy kész lett ez a lada rajz, mert nem sok ladáról készült rajzot láttam még eddig. Fene tudja miért, de inkább a csillivilli szanaszéttuningolt verdák vannak többségben. De nem nálam. A legtöbb autónál elég egy durva felni (akár egy kis nyomtávszélesítés vagy ültetés is), és egy gyönyörű fényezés. A kevesebb néha több alapon. Dehát ahány s.gg, annyiféle s.gglyuk...
Végülis tetszik a végeredmény, de még most is tudnék mit javítani rajta. Szeretném azt a szintet elérni, amikor igazán késznek tekinthetek egy rajzot.
(annyit még elárulhatok, hogy nem ez az utolsó Lada amit rajzoltam)

Felhasznált cuccok: fénymásolópapír, grafit, egy kisiskolás narancscerka (a szekrény mélyén találtam), rotring és beruháztam kétféle kék Faber Castell színesre is :)

4 megjegyzés:

  1. Szép lett.

    Én azért találtam egy csomó rajzolt Ladát, mielőtt februárban nekiálltam ezeknek :)

    http://car-pencil-etc.blog.hu/tags/lada

    VálaszTörlés
  2. Köszi.
    Azért mert én nem sokat láttam nem azt jelenti, hogy nincs is. Amúgy élethű színes rajzokra gondoltam. Láttam az oldaladat is, szépek, jól rajzolsz (csak én hiányolom a színeket).

    VálaszTörlés
  3. Üdv!
    Szépek a rajzaid!
    Csak annyit jegyeznék meg tapasztalatból,hogy sosem jön el az amikor azt mondod,hogy tökéletes lett egy rajz!
    (de hidd el ,ez így van jól!)
    Ameddig képes vagy kritikus szemmel nézni a saját alkotásaid,addig biztos lehetsz benne,hogy ilyen csodás alkotások kerülnek ki a kezed alól a mi örömünkre! :)
    Még egyszer Grat!!!
    Laci

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen Laci. Egy kis építő kritika mindig jól jön :)

    VálaszTörlés