2012. április 30., hétfő

Dodge Challenger & Chip Foose


Ki akartam próbálni valami újat, embert rajzolni az autó mellé. Chip Foose mellett döntöttem. Ha valaki megérdemli, hogy lerajzolják, akkor ő az. Nagy arc, és mellette iszonyat jól rajzol.
Mivel először rajzolok embert, azzal kezdtem. Ha elrontom, még nincs gáz, akkor lehet elölről kezdeni egy másik lapon. Rájöttem, hogy nem könnyű, talán mert ilyen kicsi. Még szerencse, hogy A3-ra csináltam és nem A4-re.




Hát így sikerült, a következő (ember) jobb lesz , mert lesz következő :)



És akkor a technikai része. Használtam 4H, 2B és 5B grafitokat + rotring. A színhez noname sárgát, barnát, bőrszínt, zöldet, kéket, mélyvöröst és egy FC feketét ( nagyon bejött ez a fekete).

Ha tetszett, nyommeg a lájk gombot és szólj hozzá (bár úgy látom inkább facebook-on kommentáljátok, ami nem baj persze).
Köszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése