2011. november 20., vasárnap

Ford Mustang Shelby – Eleanor grafitköntösben

Ez alkalommal egy grafitrajzzal jelentkezem. Nem azért, mert elgurultak a színeseim, hanem mert alapból grafitszínű az autó. Eleanor-ról szinte mindenkinek a Tolvajtempó jut eszébe. Tegye fel a kezét aki nem látta! Nem hiszem, hogy sok olyan ember van - autófanoknak kötelező legalább egyszer. Nagyon sokan lerajzolták már és sok szép is van köztük, épp ezért nem szerettem volna a Mustangot rajzolók sorában hátul helyet foglalni, úgyhogy kicsit magasabbra tettem a mércét. Nekem is van egy kedvencem, arról még videó is van a Youtube-on ahogy csinálja. De mától az már csak a második kedvenc :)



A képeken látszik, hogy egyszerre csak egy területre összpontosítottam, balról jobbra haladva.
Ezzel a módszerrel elég sűrűn kell váltogatni a cerkákat, viszont látványosabb.



2HB-vel levázoltam, 2B és 5B-vel készült a kasztni. Használtam még fekete FC-t és persze rotringot.

Készülőfélben van egy videó a rajzaimról amin több kép látható a rajzolás folyamatáról, remélhetőleg még idén kész lesz.

3 megjegyzés: