2011. október 29., szombat

Lada 2101 – A piros ezerkettes

Ahogy ígértem, itt vagyok az újabb Lada rajzzal.
Ha így folytatom, minden második rajz orosz csoda lesz, amit papírra teszek. Nem tehetek róla, ez a szerelem :)
Ez konkrétan az egyik barátom autója, amit az utolsó csavarig szétszedett és ilyen szép, szinte gyári állapotba hozott. Big respect Lacinak. Nekünk ez csak egy rajz, de neki olyan mint ha egy rajzfilmből köszönne vissza a saját autója, amit szeret, amit az utolsó csavarig ismer.



Hát igen, a jó öreg ezerkecske. Ennek az autónak nem gyenge kultusza van, biztos emiatt is vártátok annyira a rajzi változatát. A hűtőrácsra és az első kerékre kellett a legtöbb időt fordítani, azok aprólékossága miatt.



Az utolsó kép egy scannelt kép, mint minden bejegyzésem végén. Itt a szín egy picit csalóka, viszont kontrasztosabb, mint telefonnal.

A szokásos eszközökkel készült ez a rajz is, a piros színt kivéve. Alig találtam olyan helyet, ahol ilyen ladapiros ceruzát árulnak. Végül egy művészellátóban hosszas próbálgatás után vettem meg ezt az akvarell pirosat ( Derwent Watercolour DV14-es számmal, ha valaki pont ezt keresné). Ez hasonlított a legjobban. Valaki igazán csinálhatna az autók festékkódjával színeseket a kedvemért :)

Az autó a Rozsdakupac magazin szerkesztői által készített képek alapján rajzolódott a papírra vala. Köszönet nekik.

Van még Lada a tarsolyomban, úgyhogy fanok előnyben...

2 megjegyzés:

  1. Mi Durvaaa!!!Tényleg kemény, hogy ilyen színű ceruzát találtál!Ez az én kocsiiiim:D Nem tudom elégszer megköszönni;) Majd meghálálom valahogy! Januárba meg irány közös fotókat csinálni:) Respect!Várom a többit!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nincs mit, szívesen csináltam. Hamarosan meg is kapod, csak még nézek hozzá valami fain keretet. Persze hogy megyünk januárban. Jól fog mutatni a hóban egy piros és egy fehér vas :)

    VálaszTörlés