2011. október 8., szombat

Barkas B1000

Visszatértem nyári hibernációmból és íme elkészült a következő rajzom ami nem más mint egy Barkas. A szakavatott szemek már első ránézésre is észrevehetik, hogy ez nem egy gyári autó, másodikra meg főleg. Tiszta Pimp My Fostalicska. Ezzel lemenni a Balcsira a haverokkal kempingezni… Elképzelem ahogy a szomszéd süti a reggeli rántottát a Barkas utasterében lévő JackHammer szelíd suttogásának ütemére :) Jó kis buliautó lehetne belőle.





Szakmai szemmel nézve egy-két helyen látszik rajta, hogy már siettem vele. Pont ez az egyik dolog amit a jövőben el szeretnék kerülni. Sebaj, ezzel a rajzzal is tanultam valamit.

Amivel csináltam: HB, kétésfeles HB, fekete, narancs, kétféle kék, ez mind Faber Castell. Elmosáshoz és árnyékoláshoz fülpiszka és papírtuskó. A papír maradt a jól bevált műszaki rajzlap.
Rájöttem, hogy a Faber színesekkel nem elég élethűek a halványabb tónusok. Elég darabosnak látszik egy-két helyen, nem olyan szép egyenletes, úgyhogy kipróbálok más márkát is legközelebb.

A következő rajz egy karikalámpás Lada lesz, egy 2101 amit egyik barátomnak csinálok.

2 megjegyzés:

  1. Nem találom a kerek lámpás Ladát :(

    Fenn van egyáltalán?

    VálaszTörlés
  2. Az sajnos még csak félkész állapotban van, de most már szorítok rá időt. Hamarosan láthatod.

    VálaszTörlés